nedeľa 29. decembra 2013

.Momenty z roku, ktorý mi zmenil život - VIDEO


Ahojte,
ozývam sa k Vám po trošku dlhšej dobe, za čo sa ospravedlňujem. Od príchodu na Slovensko trávim každý jeden deň na inom mieste s inými ľuďmi a vychutnávam si každú jednú minútu strávenú s nimi. Samozrejme mala som aj viac povinnosti, čo sa týka školy. Trošku ma to mrzí, lebo som mala v hlave plno nápadov na vianočné inšpirácie, dekorácie, líčenia, atď... Tak možno o rok :) To už aby som začala :D



Keďže všetko má svoj koniec, tak aj môj najkrajší a najlepší rok o pár dní končí. Preto som si pripravila kratšie video, kde si môžete pozrieť aký úžasný bol. Vždy som si myslela, že sny sa dajú len snívať a splniť sa nedajú. Ale z vlastnej skúsenosti Vám poviem, že ÁNO, DAJÚ !!! Tento rok som si splnila 4 veľké sny: koncert PINK, Amerika, prvý krát pri mori, študijný pobyt - Nórsko. 

Čo ma na tom najviac teší, tak len a len mojím učinením. Samozrejme s menšou pomocou od rodičov. Síce som si odmakala prvý polrok trošku viac v robote, ale ten druhý polrok stál naozaj za tie tvrdo odpracované hodiny. Tak sledujte :)





P.S.: Prajem pekné prežitie sviatkov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára