utorok 30. júna 2015

.34 šialených faktov o REBELKE




Ahojte,
krásne popoludnie, ja som dnes na svojom blogu natrafila na starší nedopísaný a nezverejnený príspevok a povedala som si, že prišiel čas zverejnenia. Pôvodne som chcela napísať aspoň 50 faktov, ale myslím, že aj 34 je pekné číslo a netreba to zbytočne preháňať. Vznikli by z toho už omáčky...
Tak príjemné čítanie, dúfam, že sa aspoň trošku zasmejete, ako ja keď som si na všetky tieto životné situácie spomenula.

1. V prvom ročníku na základnej škole sme sa v družine oblievali vodou. Všetky steny boli mokré, keď sa vrátila vychovávateľka naspäť do triedy dostali sme dosť nepekné poznámky. Bola som jediné dievča zapojené v tejto akcii.
2. Nedokážem si zapamätať najobľúbenejší film alebo knihu.
3. Neznášam ryžový nákyp. Vždy, keď prídem domov mamina musí vedieť presne kedy prídem, aby ho náhodou neurobila, kedže môj brat ho zas naopak miluje.
4. V pred maturitnom ročníku mi učiteľka chémie povedala, že na študovanie biológie v živote nebudem mať. Vraj mi chémia nejde a bez nej sa tam nezaobídem. Študujem biológiu a všetky skúšky z chémie som na vysokej škole spravila ľavou zadnou, dokonca ešte s výbornými výsledkami. Minulý rok som sa dokonca zúčastnila študijného pobytu v Nórsku vo svojom obore. Vyhrala som 3. miesto na ŠVOČ. A momentálne sa chystám na magisterské štúdium do Nórska. Dúfam, že nebudem niekedy učiť deti alebo vnúčence našej bývalej pani učiteľky, asi by nebola moc natešená. :D
5. Väčšinou času trávim s chalanmi. Viac si s nimi rozumiem. Rada sa obliekam do chalanských vecí. Niekedy od dievčat dostávam nemilé pomenovania za to, že mám viac kamarátov ako kamošiek. Ktovie prečo.
6. V piatej triede na základnej škole som napísala na hodine náboženstva do písomky, že podrobnosti sa neučím. Mali sme odpovedať, koľko mincí dostal nejaký Y od X. Len tak tak som sa vyhla dvojke zo správania. O tom, že som mala siahodlhé prednášky s triednou učiteľkou a farárom už ani nevravím. Vraj som sa chcela tým správaním pomacheriť, že idem na gympel. Aké vznešené. :D
7. Keď som mala cca 7 rokov som si sama rozbila hlavu kameňom pomocou kládky. Rodičom som to asi doteraz nikdy nepovedala a zvalila som to na chalana, ktorý za to až tak nemohol. Bála som sa priznať k takej stupídnej udalosti. V skratke: on skočil na kládku a ja som sa postavila rovno pod kameň. Také múdre.
8. Na školskom karnevale sme sa s najlepšou kamarátkou opili za závesom. Doslovne.
9. Mám veľmi dobrú pamäť na nepodstatné veci, rýchlo si všetko zapamätám. Za toto ma nemajú rady niektoré kamarátky a spolužiačky. Vraj sa nemusím dlho učiť a viem to dosť dobre. Najhoršie je, že sa dokážem doživotne naučiť telefónne čísla a v prípade potreby si ich neviem prestať pamätať.
10. Za svoj život som už vystriedala všetky farby na hlave, okrem tyrkysovej, modrej a zelenej. A to mám len 22.
11. Doteraz neviem, akej farby sú moje oči. Každý tvrdí niečo iné, ja už si to radšej prestávam pamätať. :D
12. V lete 2013 som sa stratila v Taliansku asi v najmenšom meste, hneď v pvý deň dovolenky. Nevedela som sa nájsť asi 4 hodiny. A to som sa šla najesť a prezliecť domov. Vybil sa mi mobil, nevedela som ani adresu, kde sme bývali. 
13. Riadim sa svojim pravidlom: "Keď niekoho chceš poznať, stačí mu povedať, že ho odniekaľ poznáš, len nevieš odkiaľ" :D naozaj to funguje :D :D
14. Mám fóbiu z kohútov.
15. Raz som od spolužiačok odpísovala až tak, že som sa nahla do lavice predomnou. Pri sadaní som zabudla, že stoličky sú sklapacie. Trošku som rozosmiala okolie na zápočte, keď zrazu započuli treskot a mňa zbadali na zemi . :D
16. Nechápem ľudí a ani nikdy nepochopím, čo nechcú cestovať vlakom z bodu A do bodu B vzdialeného 10 km, lebo sa boja, že sa stratia alebo si neotvoria dvere. 
17. Nosím šošovky a mám dva dredy. (Dúfam, že už sa ma na to nikto nikdy neopýta, fakt otázku: Ty máš dredy? mi položilo rekordný počet ľudí aj kamošov) :D
18. Keď som mala cca 3 roky som prebalila bratovi, ktorý mal zlomenú kľúčnu kosť, plienku. Zatiaľ čo rodičia spali. Keď sa mamina prebudila skoro dostala infarkt. 
19. Asi v 10. rokoch ma naháňalo po dvore starkine prasa. Vyľakaná som ešte doteraz.
20. Jednou z mojich najhorších vlastností je náladovosť. Dokážem plakať cez smiech a smiať sa cez slzy.
21. Veľmi rada všade meškám, ale už sa to zlepšuje.
22. Milujem čevapčiči s horčicou a cibuľou.
23. Som závisla na kebaboch, týždenne aj 7 krát, keď je sezóna. :D
24. Milujem korčulovanie a neznášam sa pomaly korčulovať. Preto ak niekto so mnou chce ísť na korčule musí to vedieť. :D
25. Bez diára nedokážem už asi existovať, ale zlepšujem sa. 
26. Milujem číslo 25 a som oneskorený vianočný darček.
27. Niekedy som až príliš úprimná.
28. Ako decko som túžila byť učiteľkou, farárkou a speváčkou. Som rada, že detstvo ma už dávno prešlo.. :D
29. Jediný seriál, ktorý som videla celý boli Gossip girl a Weeds. Nuž. :D
30. Milujem Nórsko a strašne veľmi moc sa chcem naučiť po nórsky.
31. Som závislá na snickerskách a môj rekord jedenia je asi tak 5 sekúnd. :D
32. Raz som bola na rande v kine. Dopadlo to tak, že kamarát ma na konci musel budiť. Trapas jak hovado. :D
33. Milujem cestovanie.
34. Keď bola moja mamina tehotná s mojim bratom, mala to veľmi ťažké so mnou. Ja som bola vraj príliš hyperaktívna vtedy. Raz sme sa vybrali na prechádzku a mamina nestihla zo mňa oči spustiť a už ma ratovali sídliskové deti, ktoré boli na okolo. Ja som sa totižto pustila po kopci na svojom malom bicykliku, čo som samozrejme nestihla ubrzdiť a narazila som do múra predomnou. Zuby mi našťastie ostali.


Viac ma už nenapadlo, pekný deň.

Vaša TATI.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára