piatok 9. septembra 2016

.Moje prvé stopovanie

Ahojte, ako trávite tento piatkový večer? Mňa premohla choroba a práve ležím v posteli a dopujem sa vitamínmi, aby som čo najskôr bola fresh. Práve tento čas som sa rozhodla využiť a konečne vám ukázať ako vyzerala naša cesta po Nórsku. Odstopovali sme spolu cca 1520 km, čo nám podľa Google maps malo trvať približne 26 hodín. Musím povedať, že sme ušetrili nehorázne množstvo peňazí a spoznali sme krajinu úplne z iného hľadiska. Šoféri boli vždy milí, pomohli nám, zaviezli nás na pekné miesta a porozprávali nám rôzne zaujímavosti o svojej krajine. Veľa ľudí mi pred týmto výletom povedalo, že som naozaj odvážna a niektorí sa až pozastavovali nado mnou. Ale môžem len potvrdiť, že toto bol jeden z mojich najkrajších cestovateľských zážitkov. Čo sa týka stopovania, bola to pre mňa premiéra a som vďačná, že sa celý tento výlet uskutočnil. Viac už sa dočítate v článku, ktorý pre vás chystám.


Pekný víkend
Vaša TATI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára