sobota 28. septembra 2013

Niektorí ľudia chcú byť spolu a nemôžu

film: Now Is Good, 2012, UK
......a niektorí naopak môžu byť spolu a nechcú.

Moments, my life is a series of moments. Each one a journey to the end. Let them go.


Toto som si zobrala z jedného filmu, ktorý som videla za posledné obdobie. Zaradila som ho k mojím obľúbeným. Je pravda, že som ho pozerala trošku smutná, takže emócie nešli bokom. Zanechal vo mne stopu. Donedávna som si myslela, že láska (ne)existuje a že sa (ne)dokáže preniesť nielen cez hory, ale aj oceán. Verila som, splnilo sa. Avšak, ako je aj vyššie spomenuté, sú to len momenty, ktoré majú svoj koniec. Viem, že v živote sú oveľa horšie veci, tak ako aj v tomto filme, Tessa mala rakovinu. Každým novým dňom odpočítavala svoje zostávajúce roky, mesiace, týždne, dni, hodiny, minúty... Chlapec pri nej vždy stál, dokazoval jej to aj napriek tomu, že vedel, že už nemá veľa času. Častokrát som sa našla v ich príbehoch. Prežili spolu veľa krásneho, mali množstvo zážitkov, momentov... Ale bohužiaľ osud to zariadil inak. Tessa zomrela... 

Niekedy sa veľakrát pýtam, prečo ľudia nechcú bojovať aj v skutočnosti.
Dvaja ľudia môžu byť spolu šťastní a len obyčajné kilometre im to prekazia.

Postavu Tessy vo filme stvárnila

Dakota Fanning 

Narodená v roku 1994 v Georgia, USA.
Momentálne je najmladšou osobou, ktorá je nominovaná na cenu Screen Actors Guild. Poznať ju môžte aj z Twilight-u. (nevidela som to, takže neviem Vám povedať, akú postavu tam stvárnila :) )

Official trailer: Now Is Good


Ellie Goulding- I know you care


Prajem pekný sobotňajší večer :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára