štvrtok 5. septembra 2013

Úsmev je základ

        Ahojte fešandy, :)
dlhšie som sa tu neukázala. Nie že by som nechcela podať hlásenie o sebe, ale myslím, že nebolo najvhodnejšie obdobie na "rozpitvávanie" mojich dní. Posledné dni som mala vážne dosť ťažké. Dnes som si však povedala, že stačilo. Úsmev je základ všetkého. Tak sa poďme usmievať...

No priznajte sa, nepozerá sa Vám lepšie na usmiateho človeka ? :)




        Áno, je ťažké sa dostať zo zlého obdobia. Ak chcete byť v tom donekonečna nech sa páči. Najľahšia cesta pre Vás. Ale verte mi k ničomu to nevedie. Práve tieto obdobia sú najlepšie na zmeny a na ďalšie a lepšie úspechy!
        Pred vyše polrokom ma zradila jedna z najlepších kamarátok. Vtedy ma to vážne zožieralo dlhú dobu, ale už som to sama nedokázala zniesť a povedala som si musím ísť ďalej. Mali sme spolu pár plánov na leto. Áno, našla si frajera a zaláskovaná rýchlejšie na to aj zabudla. Láska je super vec, ale asi ju nikdy nedávajte na prvé miesto. Budete to raz ľutovať. Ja som však bola zúfala, stratila som osobu s ktorou som kedysi trávila 24 hodín, bola som bez frajera, ďaleko od rodiny.
       Vtedy som začala premýšľať ako ísť, čo najďalej od všetkých a s rozumom samozrejme. Podala som si prihlášku na Erasmus a Ameriku. Verte, neverte, podarilo sa.
      Teraz ďakujem osudu, že som vtedy nebola zaláskovaná alebo niečo podobné. Myslím, že by som mala úplne iné zmýšľanie. Takže z toho chcem len povedať, že treba isť ďalej. Každá vec sa deje pre niečo. A každé padnutie je len posun vpred. 
      Viem, že sa to veľmi ľahko hovorí, keď je niekto šťastný celý rok, ale bohužiaľ tiež práve nezažívam jedno z tých najružovejších období. Treba si jednoducho povedať STOP! Mne osobne pomáha sa poriadne vyplakať, byť pár dni sama s depresívnou hudbou, ale vážne ani to nemôže byť donekonečna.
      A len tak na okraj nikdy neviete, kde stretnete toho pravého alebo kto a kedy sa zaľúbi do Vášho úsmevu. Naozaj to funguje! Nemusím to mať ani vedecké dokázané a neraz som to zažila na vlastnej koži. Chlapi milujú usmiate a veselé ženy. A že máte škaredé zuby, nosíte strojček alebo vlastníte krivý úsmev? To vôbec nie je prekážka, verte mi!

Však posúďte sami. Nie je rozkošná? :) A vôbec jej nevadí, že ma diastému (medzera medzi zubami).
Takže holky smutné aj veselé nezabudnite!

Úsmev je najkrajším make-upom ženy!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára