pondelok 7. októbra 2013

Tati :)


     Ahoj a ešte raz vitaj na mojom novom blogu. Síce som raz už tento príspevok písala, ale to by som nebola ja, keby som to nechtiac nevymazala. :D Takže pre tých, ktorí ma ešte nepoznajú by som sa chcela v krátkosti predstaviť. 

     Volám sa Tatiana, reagujem aj na mená: Tati, Tajdži, Tajuš,.... Je ich veľa :D 
   Mám 21 rokov. Pochádzam z menšieho mesta Martin. Kedže ľudia cestujú za lepšou prácou, školou, aj ja som si pocestovala do Nitry, kde som sa veeeľmi rýchlo zabývala. Takže väčšinu času už trávim v tomto meste. Ale aby toho nebolo málo, momentálne sa nenachádzam na Slovensku, ale v zahraničí. Presnejšie v Nórsku, kde študujem Biotechnológiu. Veľa príspevkov sa bude týkať random tiem. Nechcem mať blog s jedným zameraním, takých je veľmi veľa. Keďže veľmi rada cestujem, veľa príspevkov bude o tejto téme. Zážitky, navštívené miesta, pripomienky, sklamania, prekvapenia...jednoducho všetko, čo ma stretne po ceste... :) Medzi moje záľuby patrí korčuľovanie, party, kamaráti, volejbal, plávanie a občasné fotenie na lomo....

VITAJTE :)

Dúfam, že sa Vám môj blog zapáči a budete pravidelnými návštevníkmi.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára