nedeľa 20. októbra 2013

Zážitky z lietania. To nemá hocikto.


Lietadlova.
Ahojte.

    Tak už som opäť v Nórsku. Moja 10 dňová slovenská dovolenka bola úžasná. Neviem si predstaviť, že by trvala o ďalších 10 dní dlhšie. Party hard. :D 
    Dnes som chcela pôvodne spraviť recenziu na obľúbený krém a naopak neobľúbený make up, ale bohužiaľ make up som nechala na Slovensku (pochopiteľne :D). Vrátim sa k tomu neskôr, až keď budem doma alebo spravím recenziu bez názornej ukážky, resp. ukradnem niekomu obrázok alebo použijem miestnu drogérku (ak ho tam budú mať).
     Dlho som rozmýšľala, či napíšem dnešný príspevok, ale po posledných skúsenostiach z lietania som povedala, že sa predsa len podelím o svoje zážitky. Nie je ich veľa. Ale myslím, že za tých pár letov až priveľa. Však čítajte ďalej! :)


Pristávanie na JFK, New York

       Zistila som, že čím viac letím, tým mám väčšie obavy. Takto približne pred rokom a pol som letela prvý krát do Anglicka s kamarátom. Pomáhal mi booknúť letenku, upokojoval ma pred letom. Ja som však všetko brala ako "vzrúšo" pred prvým letom. Nebála som sa. Naopak tešila som sa, že aké to bude. Odvtedy som letela len sama. Vždy som sa príliš tešila na cieľ, ale často krát som premýšľala o veciach, na ktoré by som v tej chvíli ani nemala myslieť. Aby som sa nemusela veľa rozpisovať a aby sa to dalo lepšie čítať, v pár bodoch Vám zhrniem moje top zážitky z letísk a z lietania! Poďme na to!      
     Dúfam, že mi do komentov napíšete aj niečo z Vašich "lietacích" skúsenosti. Je to celkom sranda potom už keď vystupujete z lietadla. :)


Jeden let. Dva dni. Dobré ránko z lietadla. Amerika.

   
1. Najhoršia turbulencia: Keď sme vylietali z letiska v New Yersey. Lietadlo sa začalo tak hýbať do strán, že uvažovala som, či sa letušky neopýtam, či je všetko v pohode. 

2. Najdlhšie čakanie pred vstupom do krajiny: 3 hodiny čakania na letisku JFK v New York-u, prísne americké kontroly. 

3. Nechceli ma pustiť na Slovensko, vraj to nie je môj OP. Ešte, že som mala so sebou aj vodičský preukaz.

4. Na nórskom letisku pred letom nikto nekontroloval doklady, nikomu. Trošku zaskočená. Potom v Bratislave čakali pri lietadle policajti a zobrali nejakého po-čierneho. Možno terorista. :D


5. Smrad v lietadle (nejaká pohonná látka) pred štartom lietadla. Je to bežné, ale aj tak som sedela tŕpnuc, či náhodou každú chvíľku nevybuchneme.

6. Letuška mi začala rozprávať niečo po nórsky. Po upozornení mi to preložila do angličtiny. "V prípade nehody musíte otvoriť exit bez vyzvania inej osoby,...." Vtedy som akurát sedela pri exite. A zase sama :D Ďalej som už len rozmýšľala, pod ktorú sedačku sa schúlim ak sa naozaj niečo stane.

7. A na záver otravný ujo, ktorý sa ma snažil zbaliť na hamburger za 12 ečok. Samozrejme sa mu to nepodarilo a mohla som pokračovať v čítaní obľúbeného časopisu.


Aby to nebol len čisto negatívny príspevok, postnem Vám tu pár ďalších záberov z lietadla. :)




Takto prosím vyzerá nočný New York z môjho super mobilu. :D

Slnko s ďalším lietadlom v pozadí.
Trošku paradox. Nefajčiť a pod tým popolník. :D




Peknú nedeľu prajem, Vaša Tati :)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára