sobota 3. mája 2014

.Nikto nevedel na druhý deň chodiť...

Ahojte, 
tak po 1528623 dňoch sa ozývam aj ja. Trošku mi už konečne ubúdajú povinnosti, ale ako to v mojom živote býva, ďalšie zas prichádzajú. Keď človek chce skončiť vysokú školu nie len s titulom, ale aj so skúsenosťami musí sám chcieť pre to niečo robiť. 
Preto, ako členka organizácie ESN UKF Nitra som sa spolu s kolegynkou a kamoškou Jankou rozhodla, že sa zapojíme do spoločného projektu. Ja som predtým nič podobné nerobila, takže pre mňa to bola celkom super výzva. Tento projekt sme zorganizovali v rámci NUD 2014 (Nitrianske univerzitné dni) a pod zášitou projektu Komprax, ktorý nám poskytol grant na organizáciu. S priebehom akcie nám pomohol náš skvelý tím, za čo im ešte raz úprimne zo srdiečka veľmi ďakujeme. A ja osobne aj za to, že ma na toto celé nakecali. :)

Celá akcia bola uskutočnená dobrovoľne, bez akéhokoľvek zárobku a s dobrým pocitom na duši, že sme niečo spravili či už pre našu organizáciu, erasmákov, študentov alebo samotnú univerzitu, a v neposlednom rade pre svoje skúsenosti. Ako to celé prebiehalo si môžte prečítať nižšie ;)



 Poslední budú prvými! 

Takto znelo heslo celej akcie. Kedže naši Erasmáci veľmi milujú tancovať, rozhodli sme sa počas Nitrianských univerzitných dní a v spolupráci s projektom Komprax pripraviť pre nich jedinečnú akciu pod názvom Tanečný maratón.



Do súťaže sa prihlásilo 12 odhodlaných súťažiacich.  Tancovalo sa 7 hodín s menšími prestávkami na občerstvenie, ktoré pre súťažiacich pripravili skvelí členovia ESN UKF. Maratón bol otvorený tradičným ESN tančekom. 



Celá akcia bola sprevádzaná hudbou od skvelého nitrianského DJ VIPER-a. Počas maratónu sa súťažiaci mohli naučiť nové tanečné prvky, či už hip hop, dancehall, latino a mnoho ďalších. Takýto jedinečný workshop si pre nich pripravil Mirec zo Street dance Nitra. Dievčatá sa zas mohli tešiť zo zumby, ktorú si pre nich pripravila Saška. V priebehu celej akcie boli premietané fotky a videá našej sekcie. Takisto študenti sa mohli zastaviť v Aiesec stánku, kde sa mohli informovať o stáži v zahraničí.







 
Súťaže sa zúčastnili naozaj výborní tanečníci, čo pre nás porotcov nebolo ľahké. Na konci prebiehali súťaže na vyradzovanie zamerané na vytrvalosť a pohyb. Výhercovia prvých štyroch miest sa mohli tešiť z vecných cien, ktoré nám do súťaže venoval Body World Fitness MlynyESN UKF. Ako spomienku zo skvelej akcie si odniesli krásne medaily,  víťazný pohár a možno aj trošku svalovice. Už teraz má akcia veľmi dobré ohlasy a veríme, že sa nám podarí zorganizovať aj ďalší ročník.

1 komentár: