piatok 22. augusta 2014

.Grejp was grejt.


Prebiehajúci víkend budem prežívať celkom v smútku, kedže práve prebieha Uprising festival a ja sedím doma v štýle asi takomto



písajúc blog ľavým ukázovákom (som pravačka, škoda vraj ľaváci majú viac rozumu) o nezabudnuteľnom Grejpe. Prečo nezabudnuteľnom? :D

Celkovo som si toho moc nedoniesla. Áno, okrem spomienok na basketbalovú hru a to, že som nevidela interpretov, na ktorých som sa tešila asi najviac, si to poďme zhrnúť pekne od začiatku.

Grejp 2.0.1.4 bol pre mňa prvým ročníkom a musím povedať, že určite nie posledným. Dúfam, že ticket na ďalší ročník nebudem tradične kupovať pár dni pred festivalom, ale zaobstarám si ho napríklad už na Vianoce.

Kvetiny, všade samé kvetiny...
Voľnosť...
V takomto štýle sa niesol celý festival, možno trošku komerčné, ale dokonalé. Samí pekní ľudia, zo žien princezny, z chlapov princovia.
Dokonalý raj...
Už pred vstupom som si vravela, že keby si aj zabudnem pribaliť kvetinový odev, zachráni ma moja tetovačka.

Pre mňa bol festival ako kvetinky spájajúce sa do jedného venčeka.
Stretla som tu enormné množstvo kamarátov, ktorých som naozaj, ale naozaj dlho nevidela.
Týmto pozdravujem do Handlovej, Bratislavy, Martina, Hlohovca, Žiliny,....atď
Jednoducho som rada, že som s každým z Vás konečne mohla byť a že sme tie rozsypané kvietky dali konečne dokopy :)



Dúfam, že o rok bude viac spomienok, žiaden basketbal, uvidím aspoň hlavného interpreta festivalu a že zas sa takto postretávame :)

A vy ostatní boli ste na nejakom festivale toto leto? 


Prajem pekný víkend :)

Vaša TATI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára