piatok 12. decembra 2014

.Lanovkou do práce

Dobré ránko :)

Ja si práve sedkám v robote a čakám na začiatok pracovného času. Niektorí chodia do práce pešo, autom...ja aj lanovkou. Preto sa musím trošku riadiť časom spustenia Gondoly a byť tu už skôr. To mi však vôbec neprekáža. 


Cestou do práce si vychutnávam ten ranný výhľad na okolie. 
 Dnes je to inak presne 8 dní, čo som tu. Mám však dojem, ako keby som tu už bola minimálne dva mesiace. Veľmi sa mi tu páči. Ľudia okolo mňa sú super, atmosféra je super (ešte sa musím naučiť menej hundrať :D). Príde mi to celé ako taká dovolenka v horách. Je pravda, že sezóna ešte nie je rozbehnutá tak trošku oddychujeme, ale aj tak. 


V sobotu som zahájila prvú snowboardovačku a musím povedať, že síce mám ešte čo robiť, ale už je to lepšie so mnou ako keď som začínala. Teším sa na ďalšie voľno...už budú otvorené nové vleky a svahy a môžem sa blázniť.


Pekný deň.

Vaša TATI.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára