streda 3. decembra 2014

.Zástavka v Prahe

Práve cestujem do Prahy. Už od včera večera som trpla kvôli kalamitám s mrznúcim dážďom, s ktorými práve bojujú celé Čechy. Odstavené električky v celej Prahe a meškajúce vlaky, aj tie medzinárodné. Neviem prečo, ale mňa vždy zastihnú takéto udalosti pred letom do inej krajiny. Nevadí. Hlavné, je že už sedím vo vlaku a meškáme zatiaľ len pár minút. Električky už jazdia, takže srdce mám na mieste. S rodičmi som sa videla dnes posledný krát v tomto roku, takže mi je celkom dosť smutno, ale budem to musieť nejako rozdýchať.


Napriek tomu ma teší, že sa môžem znovu ukázať v Prahe. Milujem Čechov aj celú ich krajinu. Vždy som v Prahe super naladená a teší ma, že môžem navôkol seba počuť ten ich počutia príjemný jazyk. Mám tu aj pár kamarátov aj zo Slovenska, ktorých môžem pred odletom do Nórska ešte vidieť. Síce Prahu ako takú nestíham, ale určite posedenie pri pivku s kamarátmi ešte dnes dám. 


Vaša Tati.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára