nedeľa 23. augusta 2015

.Letný tábor s rodičmi

Ahojte všetci prazdninujúci, dovolenkujúci a tak trošku cestovateľské tipy....
Tentokrát prinášam krátky článok z dovolenky v Chorvátsku, kde som bola pred tromi týždňami. 


V tejto krajine som sa odcitla prvýkrát. Môžem si vyfarbiť ďalšiu krajinu na mape, haha. Neviem prečo, aj napriek tomu, že som Slovenka ako repa,  ale nikdy ma to tam až tak neťahalo. Cez leto som mala úplne iné plány, ale musela som z nich upustiť, kedže ma prijali na školu do Nórska, preto som sa rozhodla, že vycestujem na dovolenku práve s rodičmi.

Na dovolenku sme sa vybrali v sobotu podvečer, autom. Cesty boli celkom preplnené, všade sami Slovák, Čech, Nemec a občas Maďar a Poliak. Najväčšie asi hodinové zdržanie sme zažili po diaľnici, tesne pred Budapešťou, kde sa všetky jazdné pruhy začali spájať. Cestá naspať bola v celku rýchla a bez zdržaní. Jediné zdržanie v našom smere bolo pri platení mýta cashom. Pri kartách to šlo naozaj rýchlo. Takže celkovo naša cestá bola celkom plynulá, čo sa pre dovolenkárov v tejto destinácii nestáva až tak často.


Dovolenkovali sme neďaleko Zadaru v časti Bibinje. Bola to menšia, nazvíme to dedina, kde vládol celkom kľud a pokoj. Ubytovanie sme mali vo veľmi príjemnej a tichej časti, čo nám s rodičmi dosť vyhovovalo. Čo som zhodnotila, počas voľného času na plážiach bolo, že nemám moc rada kamienky a doteraz nevim po nich chodiť ako normálny človek, ale ako opica a budúci rok by som volila radšej piesočnatú pláž.

Počas týždňa sme navštívili neďaleké mesto Zadar, ktoré je známe Morským orgánom, ktoré pomocou vĺn vytvára melódiu. Ďalšou znamou atrakciou bola solárna svetelná šou, ktorú je najlepšie vidieť v noci.


Preposledný deň, sme strávili na výletnej lodi. V cene bola zahrnutá plavba loďou pomedzí okolité ostrovčeky a 2 zástavky a obed. Na prvej zastávke sme mohli vybehnúť na útes, z ktorého sa týčili ďalšie jeho krásne časti. Pre viac pohodlných bolo Slané jazero. V druhom prístave sme sa síce moc nezdržali, ale mohli sme si pozrieť naše pláže z druhej strany a trošku sa ovlažiť v slanej vode.


Dovolenka dopadla na výbornú, korčule ktoré som si doniesla som síce moc nevyužila, ale za to môžem povedať, že som si výborne oddychla pred cestou do Nórska. Na záver ešte pridám pár fotiek.







P.S.: Chystám článok o tom ako byť v medziročníku nie je až také zlé.

Peknú Nedeľu.
Vaša Tati.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára