pondelok 26. augusta 2013





VITAJTE na mojom novom blogu !  :)



      Ahojte všetci ešte raz :). Vítam Vás na mojom novom blogu. V prvom rade sa chcem poďakovať, že ste si našli minútku času a klikli na moju stránku. Cením si to. :) Dúfam, že sa Vám môj blog zapáči a budete  ho radi navštevovať počas svojich nudných chvíľok. :D

     Na začiatok by som sa Vám chcela všetkým, ktorí ma ešte nepoznajú ( :D ) predstaviť. Takže ako už viete volám sa Tatiana. Mám 20 rokov. Pochádzam z malého slovenského mesta Martin. Keďže ľudia musia cestovať za lepšou prácou a vzdelaním, aj ja som si pocestovala trošku. Do Nitry. Kde práve študujem  svoj posledný rok na Fakulte prírodných vied. Takže ma čaká celkom nabitý rok, ale verím, že to zvládnem ľavou zadnou. (dúfam :D ). Aby to nebolo len o škole aj ja mám zopár svojich koníčkov. Okrem priateľov, frajera, roboty sa venujem aj ďalším iným veciam. Mojou novou záľubou  sa stalo cestovanie a spoznávanie krajín, ktoré som bohužiaľ ako dieťa nemala šancu vidieť. Jednoducho začínam si plniť postupne každý jeden svoj sen :) Počas cestovných aj necestovných chvíl  rada fotím na svoje Lomo (žiadna profesionalita), čiže určite neskôr postnem pár fotiek. Okrem toho veľmi rada korčuľujem vo svojom voľnom čase.

    Myslím, že to by pre začiatok o mne stačilo. Netreba to preháňať :D

  Takžeeee let start ----->>> 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára