štvrtok 29. augusta 2013

Cítim sa ako princezná



         Ahojte kamošky, aký ste mali deň? :)
Dnes to bude trošku o mne, ale musím sa Vám pochváliť.
      Pred pár dňami sme sa pýtali nášho direktora, či by nám nevedel odporučiť dobrú predajňu alebo najlepšie bazár na bicykle. V Nórsku asi neexistuje človek, ktorý by nepoužil "bajk" aspoň raz týždenne. Trošku sme tým Nórom začali už aj závidieť pri tom každodennom a únavnom kráčaní do školy, do obchodu, všade. Povedal, že nám skúsi pomôcť, ale nesľubuje.
       Dnes si sedím na intráku, rozmýšľajúc čo s načatým dňom. Behať som už bola, školu dnes nemám, párty je až večer... Prišiel mi email od direktora..."Všetci, ktorí si chcete požičať "baaajk" o 14,45 pred školou."
       Bolo nás síce viac ako bicyklov, ale aby to bolo férové, dohodli sme sa na losovaní. Neverím tomu, ale usmialo sa na mňa šťastie. 
         A tak mám nový bicykel :) :) :) Budem rada, keď sa mi aj Vy pochválite s niečím novým :)
Norway, Hedmark, Hamar 
                                               

Prajem pekný zvyšok dňa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára