piatok 1. novembra 2013

Ako skončil október?

Ahojte, keďže tieto posledné dni boli predovšetkým o Halloweene chcela by som sa s Vami ešte podeliť, ako vyzeral ten môj. Osobne som sa takejto párty zúčastnila len po druhý krát ako maska. Vždy to bolo zohrané na poslednú chvíľku, takže som tomu nevenovala veľkú pozornosť, čo sa týka prípravy. Minulý rok som skončila ako duch s plachtou cez celé telo. Nič špeciálne, ale za to som sa veľmi na sebe nasmiala.
Včera to dopadlo podobne.

Najprv som nechcela ísť nikde, až kým ma baby nenahovorili na spoločný "kostým". Jediné, čo vraj potrebujem sú len čierne veci a svetielka. Takáto idea by asi fakt nikoho nenapadla. Ale keďže sme v Nórsku a tu je známa polárna žiara. Rozhodli sme sa, že ňou budeme. Poviem Vám, že tak ako veľmi bola ta maska trápna, fádna a o ničom, tak veľmi som sa zabavila a pobavila veľa ľudí. :D Celý večer som sa smiala na sebe ako vyzerám. Čo ma najviac na tom potešilo, že som sa večer nemusela dlho odmaľovávať a nevyzerala som rovnako ako ďalších 50 ľudí. 
Priložím Vám sem aj pár fotiek na pobavenie. Pekný sviatok deťúrence a nezabudnite na svojich najbližších, ktorí už nie sú medzi nami. Keďže ja som odcestovaná pôjdem zapáliť sviečku aspoň ku krížu.







A na záver fotku s miestnym nórskym hadom. Chlapec došiel ku mne asi takým štýlom, že mi po nórsky povedal, že som strašne "cute". Skoro som odpadla. Jeden z typických nórskych nepoškvrnených tváričiek.:D
 A aký bol ten Váš Halloween? :)

Vaša TATI :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára