utorok 19. novembra 2013

STOP zelenému panákovi !!!


Ahojte,
tak teraz som asi všetkých nahnevala
a ak ste nevypli hneď tento príspevok, tak máte šťastie! :)




Približne pred pol hodinou bol z neznámych príčin odstavený YouTube kanál. Načítanie stránky bolo neúspešné. Každému, kto sa o to pokúsil sa zjavila chyba "ERROR 500" s nasledovným textom. Určite ak viete aspoň trošku po anglicky si to prečítajte, pobaví Vás. :D

zdroj: YouTube

Aby som však zbytočne nezavádzala a neodbočovala od témy, chcela by som Vám do pozornosti jedno vychytané "Rozšírenie". Určite každý, kto si zapne YouTube, prvé, čo mu zahrajú je reklama. Ja mám super výhodu, že som v Nórsku a že tu nepoznajú tohto zeleného mimozemšťana s tabletmi. Podľa mňa inak už máte všetci tablety od Alzy, čo ich už rozdali asi milión :D

Ak chcete naveky vekov pochovať tohto zeleného zmrda, mám pre Vás riešenie. :)
  • Stačí používať internetový prehliadač - Google Chrome. Myslím, že v dnešnej dobe ho určite väčšina z Vás už používa. Tí, čo ste stále verní Internet Explorer-u, prosím zmeňte to. Budete ma mať radi, uvidíte! :D



  • Navštívite túto stránku s aplikáciou ADBlock. Nebojte nejde o žiaden vírus ani nič podobné. Je to oficiálny internetový obchod Google Chrome-u. Vpravo hore, už len dáte stiahnuť. (nepamätám si, čo tam presne píše, mne sa to už aktivovalo na "pridané do Chromu"). Rozšírenie sa Vám stiahne do počítača a automaticky nainštaluje. Mimochodom aplikácia blokuje reklamy na celom webe, nie len YouTube a nenápadne zvýši aj rýchlosť internetu. Blokovanie reklám sa dá regulovať, kde ich chcete vidieť a kde ich nechcete.

UŽÍVAJTE SI ŽIVOT BEZ REKLÁM !!! :)


Pekný nový deň. (áno už je po polnoci)

Vaša Tati





9 komentárov:

  1. dobrý článok :) http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. ja ked som bola pred mesiacom na SR na 10 dní a zistila som, že ten panák stále existuje skoro ma chytila porážka :D Nezávidím ľuďom, čo ho vidia 10 krát denne :D

      Odstrániť
  3. Ja keď som počula "toho zeleného zmrda" som mala chuť vyhodiť notebook von oknom...Nehovoriac o tom šťavnatom pomenovaní, ktorého som mu vykričala za každým, keď sa ukázal! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti verím, dúfam, že teda appka bude užitočná ;)

      Odstrániť
  4. Tuhle vychytávku mi asi před týdnem nainstaloval přítel. Hned je život jednodušší!:-D
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť