nedeľa 10. novembra 2013

Beautiful and Fast


Ahojte, 
dlho som nič nenapísala, ale momentálne mám toho tak veľa. Začalo mi začalo skúškové obdobie a musím rozlúsknuť dve čarovne hrubé, 500 stranové, anglické knihy. Do toho musím písať seminárky a ešte aj popritom všetkom pracovať v laboratóriu. Nechcem sa sťažovať, lebo sama som si to vybrala a baví ma to. Viem, že raz budem za toto všetko vďačná, len ma mrzí, že nemám čas blogovať.
 Pred pár dňami som na blogu jednej známej slovenskej a mojej obľúbenej blogerky sledovala video "Ako sa nalíčiť za 3 minúty". Povedala som si, že raz také spravím aj ja. Pre nedostatok času Vám sem aspoň pripojím niečo podobné na predhriatie, kým tu zavesím to odo mňa. Určite sa na tom zasmejete. Mňa to dosť pobavilo. :D

Peknú nedeľu prajem. Ja sa idem ponoriť do kníh ešte.

Vaša Tati.



8 komentárov:

  1. mega:D strašne sa na tom smejem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa tiež včera :D také dobré spríjemnenie nedele :D

      Odstrániť
  2. http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2013/11/no-name.html pozri si prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to video je vážně hustý ! :DDDD
    Jinak ti držím palce,ať to všechno zvládneš ! :)
    ConfiVERA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, akurát sa trápim nad učením a nejde to moc dobre :)

      Odstrániť