nedeľa 3. novembra 2013

Jesenný outfit

Ahojte, jesenný čas sa nám pomaly kráti, preto ho treba ešte naplno využiť. Tu dnes celý deň prší a od rána mám v izbe deprimujúcu tmu. K tomu sa musím veľmi veľa učiť, takže nedeľa ako vysnívaná z rozprávky. Radšej by som šla zbierať gaštany ako 10 rokov dozadu. Ale po prvé ani neviem, či tu v Nórsku existuje taký strom (cítim sa hlúpo, ale fakt som tu nič podobné nevidela :D) a po druhé aj tak prší. Radšej som si dnes pripravila príspevok s jesenným outfitom. Ako som už spomenula jeseň sa kráti a naše zababušené telo od hlavy až po päty je predo dvermi. Preto som zvolila outfit práve na to ešte teplejšie obdobie jesene.









teplý sveter s golierom - H&M - 15 €
 vybíjané topánky - činsky obchod - 19 €
legíny - čínsky obchod - 6 €



Obyčajne nenakupujem v čínskych obchodoch. Väčšinou len, keď potrebujem niečo na rýchlo, obyčajné a lacné. Keďže som nemala ani teraz veľa času behať po obchodných centrách a zháňať topánky a nepriesvitné legíny, zvolila som túto cestu. A naozaj som našla čo som hľadala. 





čiapka s ostňami - internet shop, luxuryshops.sk - 6,90 €
čierna kabelka s vybíjanou líniou - internetshop, vasekabelky.sk - 20,25€
šatka s krížikmi - ZUMIEZ, USA - 10 €
moustache hodinky - internet shop, wayfarer.sk - 9,90 €



Z tohto vlastním len šatku, ktorú som si kúpila ešte v lete v Amerike. Čo sa týka čiapky veľmi sa mi páči jej farba a asi budem zvažovať aj jej kúpu. Na stránke, ktorú som Vám vyššie pridala, nájdete rovnako ďalšie vzory a nápisy. Niektoré sú možno veľmi detské, ale je tam aj pár pekných kúskov. Hodinky moustache sa Vám budú zdať možno už veľmi komerčné, ale zvolila som preto tento motív, lebo práve mesiac November sa spája s týmto motívom. V ďalšom príspevku Vám napíšem niečo o tom. :)






Rúž na pery Dark Chestnut - Oriflame
Lak na nechty - MaX Factor



Samozrejme tmavý rúž na jeseň nesmie chýbať. Čo sa týka laku na nechty, ten by som zvolila niečo vo farbách čiapky. 
Chcela som sa podeliť aj o jesenné líčenie, ale bohužiaľ moja pleť si zase zmyslela, že sa ukáže v tom najhoršom, tak líčenie som radšej vynechala.
Dúfam, že sa Vám môj jesenný outfit páčil.

Na záver Vám pridávam pesničku od Lorde :)

Všímajte si ten tmavý rúž, aké robí zázraky! :)




Peknú nedeľu prajem. :)
Vaša Tati. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára